Γκρος: Η επέκταση του μετρό Θεσσαλονίκης δυτικά μπορεί να χρηματοδοτηθεί από την ΕΕ

«Το έργο του μετρό Θεσσαλονίκης αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα προς μίμηση για το πώς είναι δυνατή, μέσα από τη συνεργασία διαφορετικών φορέων, να συνδυαστούν η τεχνολογία ενός σύγχρονου συγκοινωνιακού έργου με τον πολιτισμό, την οικολογία και την προστασία του περιβάλλοντος».

Αυτό τόνισε ο Μάθιου Γκρος, Συντονιστής του Διαδρόμου Ανατολή/ Ανατολική Μεσόγειος των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ο οποίος επισκέπτεται την Ελλάδα και επιθεωρεί την πρόοδο των μεγάλων έργων μεταφοράς και συγκοινωνιών.

Ο κ. Γκρος ο οποίος χθες το μεσημέρι (7 Ιουνίου) ξεναγήθηκε στον σταθμό Βενιζέλου του Μετρό Θεσσαλονίκης, απαντώντας σε δημοσιογραφικές ερωτήσεις τόνισε ότι οι επεκτάσεις του μετρό προς τις δυτικές συνοικίες ανήκουν στην κατηγορία των έργων που μπορούν να χρηματοδοτηθούν από το επόμενο χρηματοδοτικό πλαίσιο της ΕΕ για την περίοδο από το 2020 και μετά. Ο ίδιος υπογράμμισε ότι για να ενταχθεί το έργο στο επόμενο χρηματοδοτικό πλαίσιο θα πρέπει να είναι ώριμο, καθώς και λόγω του Brexit ο προϋπολογισμός της Κοινότητας συνολικά θα είναι μειωμένος.

«Η Ελλάδα δεν πρέπει να συνδέεται πάντα με προβλήματα, αλλά και με λύσεις σε σύνθετα προβλήματα», είπε χαρακτηριστικά ο κ.Γκρος.

Επίσης ο Ευρωπαίος αξιωματούχος ο οποίος νωρίτερα είχε επισκεφθεί τον ΟΛΘ και ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις του λιμένα απο τον πρόεδρο και διευθύνων σύμβουλο Σωτήριο Θεοφάνη, τόνισε ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης έχει τεράστια προοπτική οικονομικής ανάπτυξης καθώς θα μπορεί να αποτελέσει τον πυρήνα στο δίκτυο συνδυασμένων μεταφορών της περιοχής.

Τους ευρωπαίους αξιωματούχους ξενάγησαν στο σκάμμα του σταθμού Βενιζέλου ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, καθ. Γιάννης Μυλόπουλος και η διευθύντρια της Εφορείας Αρχαιοτήτων πόλης της Θεσσαλονίκης, Πολυξένη Βελένη, παρουσία του γγ Υποδομών, Θάνου Βούρδα.

Τόσο ο κ. Βούρδας όσο και ο κ. Μυλόπουλος αναφέρθηκαν στην τήρηση του χρονοδιαγράμματος για την ολοκλήρωση των εργασιών στο Μετρό θεσσαλονίκης και στον σταθμό Βενιζέλου ενώ ο κ. Βούρδας τόνισε πως η Θεσσαλονίκη αποτελεί παράδειγμα για το νέο αναπτυξιακό πρότυπο της χώρας.

Ο κ. Μυλόπουλος συμπλήρωσε ότι στον σταθμό Βενιζέλου υλοποιείται το μοντέλο βιώσιμης ανάπτυξης της πόλης καθώς συνδυάζονται ο πολιτισμός με ένα σύγχρονο, μεγάλο, τεχνικό έργο φιλικό προς το περιβάλλον.

Πηγή: Voria.gr

X