Νίκος Καραγεωργίου

Οι μάρκες στην εποχή των… big data

Οσοι υποτιμούν τον ρόλο της μάρκας και της επωνυμίας στη σημερινή ψηφιακή εποχή, δεν έχουν καταλάβει τα δεδομένα της εποχής. Γιατί έχουν καίρια σημασία τα «μεγάλα δεδομένα» (big data). O Νίκος Καραγεωργίου είναι Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων (Ε.Σ.Β.Ε.Π.)...

Επιχειρηματικότητα ναι, αλλά πως;

Ο Νίκος Καραγεωργίου είναι Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανικών Επωνύμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ). Τον τελευταίο καιρό, πολύς λόγος γίνεται στη χώρα μας από τα πιο επίσημα χείλη, που είναι αυτά του Πρωθυπουργού, για την ανάγκη να γίνουν και να προσελκυσθούν επενδύσεις ώστε...
Εμπόριο 05-09-2017

Ο δρόμος της επώνυμης εξωστρέφειας

*Ο Νίκος Καραγεωργίου είναι πρόεδρος του ΕΣΒΕΠ. Η έκφραση διεθνώς εμπορεύσιμα προϊόντα, με όνομα και επώνυμο, θα έπρεπε να είναι κορυφαίο σλόγκαν για την οικονομική ανάπτυξη της χώρας και την πολυπόθητη τόνωση της εξωστρέφειάς της. Και από την άποψη αυτή...
X